Milad WAA Njang Keu 15 Thon


Aalborg: Ukeu Aktivis WAA mandum, lembaga World Achehnese Association njang geutanjoë peuna dan tabina bersama katroh Milad njang keu 15 thon, 17 November 2007 - 17 November 2022. 

Alhamdulillah, mandum aktivis WAA mantong neubri sehat uleh Allah Swt. Mantong tapeuna program-program njang djroëh dan mulia sabé secara sukarela nibak tapeugoet sesuatu njang na syafaat. Njang meusyafaat keudroë, keu ureung laén dalam lingkungan meu masyarakat dan Bangsa. Tapeudjeut sigala buet njan tapeubuet beudjeut keubuet, njang na nilai ibadah teunamah.


Dalam tahun 2022 njoë, geutanjoë mantong fokus dalam program didék generasi dibidang pendidikan agama untuk anak-anak di Baleé Alam, Aalborg-Danmark dan peduli berbagi bersama u Aceh dari seudeukah alakada dari rakan-rakan dan Syedara-syedara. 


Mudah mudahan geutanjoë mandum beusabé na tasyukur ateuh rahmat Allah Swt. InsyaAllah ukeu deungon kebersamaan, geutanjoë tapeutamah peu sukses loem sigala aktivitas dan program-program mulia deungon izin Allah. 

Teurimonggeunaseh keupada mandum anggéta WAA dan rakan-rakan bansigom Donja, ateuh dukungan dan partisipasi bersama nibak tapeubuet keuridja-keuridja dalam organisasi seucara umum.

Bansigom Donja Keu Aceh!

Hamméh, 17/11/22

Wassalam


Koordinator WAA 

Nekhasan

Addrese WAA : Letvadvej 24, 9200 Aalborg. 

CVR-Nr.34034869

Tlf : +45 50122199

Email: atjehwaa@gmail.com

https://www.waa-aceh.org

https://www.facebook.com/WorldAcehneseAssociation/

Previous Post Next Post