Na lhee fase njang talalui seulama Ramadhan

Waa: Tapuasa nibak beuleun Ramadhan kalazem geutanjoe teupue seulaku ureung Islam, bahwah puasa njan salah saboh dari pada rukon Islam njang keulhee. Memakna puasa Ramadhan njan perintah wajeb dari Allah Swt, keupada geutanyoe dan ureung-ureung sigolom geutanjoe. 

Dalam wate puasa Ramadhan sibeuleun nibak beuleun Ramadhan. Beuna taingat, na geubagi lhee fase. 

10 uroe phon adalah fase rahmat. Njoe fase njang brat. Talawan fase perubahan tabiat droe teuh. Njoë sebagai ujian brat dalam peutroh makam ketaqwaan, bahpitjit paling lee meureumpok pahala.  Pada fase njoe dibukakan pintu rahmat seluah-luahdjih. Jadi geutanjoe harus meulomba-lomba tapeubud kebaikan.{nextPage}

10 (siploeh) uroe keudua adalah fase maghfirah (ampunan).

Nabi Muhammad SAW neupeugah, di 10  keudua Ramadhan supaya geutanjoe beulee talake ampon nibak Allah SWT. Maghfirah njan neubri khusus wate meulake demi keselamatan ureung  rame yang puasa Ramadhan dari dosa-dosa yang kalheuh peubuet sebagai bentuk kasih sayang Allah.

10 (siploh) uroe akhe Ramadhan sebagai fase peubibeuh droe dari apui neraka.

Sebagaimana diriwayatkan oleh sahabat Salman Al Farisi: “Adalah bulan Ramadhan, awalnya rahmat, pertengahannya maghfiroh dan akhirnya pembebasan dari api neuraka.” Siploh teuakhe njoe merupakan penutop bulan Ramadhan, seudangkan amal perbuatan njoë meuikat deungon top akhe.

Mudah-mudahan nibak Ramadhan thon njoe, geutanjoe djeut neubri kekuatan dalam tapeubuet ibadah dan geutanjoe beudjeut teugolong sebagai hambanya yang muttaqin sebagaimana dengan tujuan dan hakekat puasa. Aamiin Ya Rabbal Aalamiin..!

Seulamat tapeubuet ibadah beuleun ramadhan, seumoga berkah dan neu ampon uleh Allah. Amin


Panitia Meureunoe 

Di Baleé Alam 

Previous Post Next Post