Seudeukah Zakeut Fitrah 1441 H Takirem u Aceh

WAA : Zakeut Fitrah dalam thon njoë yang Allah peu wajeb kalheuh tatunaikan deungon rakan2 disinoë sesuai ketentuan. Deungon ukuran taböh Zakeut Fitrah dalam sidroe ureung 3 kg Breuh. 


Rakan rakan sepakat, Zakeut Fitrah takumpoi bersama lage biasa dan seudeukah zakeut fitrah njan takirem u Aceh. Deungon komitmen rakan2 untuk keubajikan, beujeut tabantu syedara2 seubangsa di nanggroe, khusuh jih fakir miskin dan aneuk yatim walaupun deungon alakada.

Alhamdulillah thon njoë, na teukumpoi seudeukah Zakeut fitrah mandum (35 droe) deungon jumlah: 1.750 kr dan jeut keutukaran rupiyah : 3.513.749,00 Rp.

Seudeukah Zakeut Fitrah njan kalheuh takirem u Aceh mandum, nibak uroe beuleun 26 Ramadhan 1441 H - 19/05/20, meulalui bang Akmal Daud 3 juta dan meulalui Am u langsa 500Rp leubeh. 

InsyaAllah akan geuseurahkan kepada yg patoet. Seumoga teubantu bangsa dan senang hate para fakir miskin, aneuk yatim dgn na tapeuna sistem keulola zakeut bersama serta tasalurkan. 

Seudeukah zakeut fitrah kalheuh geu intat! 

Rabu 20/05/20, Alhamdulillah seudeukah zakeut fitrah kalheuh geujak intat keu pada fakir miskin dan aneuk yatim di nanggroe, di padin padin kawasan, Aceh Utara, Aceh Timu dan Langsa.

Disaat bang Akmal dan rakan sahabat peduli sosial di Aceh geujak intat seudekah Zakat Fitrah njang meupeusapat bersama di Danmark. Djeut takalon bak foto, memang deuh ureung-ureung hana  mampue dan peureulee dermawan dari mandum geutanjoë untuk tabantu seusama. 


 Lagé njoë keuh kisah hudėp fakir miskin dan aneuk yatim atawa ureung gasin di Aceh deungon meubagoe beuban hudėp. 


Allah membuka ladang amal untuk kita semua. Ingat, rezki yang Allah berikan kepada kita, ada sedikit hak Mereka !

Aceh! Terimakasih teman2 (CLR-PSM peduli)

Salam dari Tim peduli sosial
Kamis, 21/05/20

World Acehnese Association
Addrese : Sankt Peders Gade 12, 9400 Nørresundby.
CVR-Nr.34034869
Tlf : +45 50364319
Email: atjehwaa@gmail.com
https://www.waa-aceh.org
https://www.facebook.com/WorldAcehneseAssociation/
Previous Post Next Post